Jan Bech Andersen, Brøndbys bestyrelsesformand, slår fast: hele skylden for klubbens svingende resultater er ikke lagt alene på Steve Cooper og Frederik Birk. Den skuffende 2025/26-sæson fulgte som konsekvens. Brøndby mistede guldkandidatstatus og tabte playoffkampen mod FC København. Dette førte til, at Cooper blev fyret. Klubben står nu midt i jagten på en ny cheftræner.
