Dommen er faldet og Brøndby IF får smæk! Fodboldens Disciplinærinstans har slået hårdt ned og lukker den øverste del af Sydsiden til den afgørende kamp mod AGF. Det sker som konsekvens af de elendige tilskueruroligheder fra det skammelige opgør mod FC Midtjylland. Sæsonens sidste hjemmekamp bliver dermed spillet uden publikum i det pågældende område.
