Esbjerg fB kaster sig ud i den kommende sæson i NordicBet Ligaen med fire fastsatte træningskampe, der skal kulminere midt i juli. Efter sidste sæsons knappe oprykningstab står målet klart: tilbage til Superligaen. Træningen blev sat i gang den 22. juni, og i den følgende uge venter mødet med Vejle BK. Derudover er tre hjemmekampe planlagt: mod Aarhus Fremad, CD Mafra og FC Fredericia. Talenter som Jonas Heinze får muligheden for at vise, hvad de kan.
