Esbjerg fB giver en tydelig melding inden sæsonens sidste hjemmebane mod Lyngby BK: fem spillere forlader klubben. Richmond Gyamfi, Kasper Kristensen, Robby McCrorie, Alexander Ammitzbøll og Waylon Renecke har kontraktudløb eller afsluttede lejeaftaler, og derfor er deres tid hos EfB ovre. Klubben takker dem for deres indsats og ønsker dem held og lykke fremover. Kasper Kristensen fortsætter i Vejle BK.
