Efter sæsonen siger Esbjerg fB farvel til fem spillere: Richmond Gyamfi, Kasper Kristensen, Robby McCrorie, Alexander Ammitzbøll og Waylon Renecke. Kristensen forlader klubben og skifter til Vejle, mens Gyamfi, McCrorie og Renecke har været på leje. Ammitzbøll var tilknyttet på en kort kontrakt. Sportschef Sebastian Brydegaard takker spillerne for deres bidrag til klubbens udvikling. De vil blive hædret, når de møder Lyngby på søndag.
