Esbjerg fB siger farvel til fem spillere efter sæsonen: Richmond Gyamfi, Kasper Kristensen, Robby McCrorie, Alexander Ammitzbøll og Waylon Renecke. Kristensen skifter til Vejle, mens Gyamfi, McCrorie og Renecke har været udlånt. Ammitzbøll har været ansat på en kortvarig aftale. Sportschef Sebastian Brydegaard takker for deres bidrag til klubbens udvikling. Søndag møder holdet Lyngby, og spillerne bliver hyldet.
