Hakim Sulemana forlod Randers FC efter to år i klubben. Den 21-årige kantspiller er Kamaldeen Sulemanas bror. Han nåede 11 førsteholdskampe for Randers. Senest var han udlejet til Hillerød, hvor han spillede 18 kampe og scorede to mål. Fremtiden er uvis. Hillerød har udtrykt interesse i en permanent aftale.
