Kent Madsen, Silkeborg IFs direktør, siger, at trænings- og uddannelseskompensation forventes at ligge over en million kroner og tilgå klubben. I mellemtiden får SIF ingen betaling fra Alexander Linds videresalg til FC Nordsjælland, fordi Pisa sælger ham billigere end den pris, de købte ham for. Lind blev oprindeligt handlet for omkring 30 millioner kroner til Silkeborg. FC Nordsjælland skulle angiveligt betale omkring 24 millioner kroner for Lind.
