Efter Superligaens sidste runde står AGF tilbage som efterårets nummer ét, efter at aarhusianerne slog Randers, og det giver tre AGF-spillere en plads på Bolds rundens hold. Sønderjyske satte samtidig et markant punktum ved at vinde 2-0 ude mod FC København i Parken, hvilket udløser fire udtagelser fra sønderjyderne – heriblandt træner Thomas Nørgaard. De resterende pladser på holdet fordeles mellem profiler fra Vejle Boldklub, OB og FC Nordsjælland.
Sønderjyske kører modstanderen over efter triumfen i Parken
Læs mere her:
https://feedball.dk/soenderjyske-dominerer-efter-skalp-i-parken
