Når kalenderen skifter ved årsskiftet, er det slut mellem Sønderjyske og målmand Benicio Peña, fordi hans kontrakt ikke bliver forlænget. Peña kom til klubben i vinter og nåede blot én optræden på førsteholdet. Beslutningen blev mandag meldt ud på klubbens hjemmeside.
Efter 12 måneder er det slut: Sønderjyske siger farvel til målmanden
Læs mere her:
https://feedball.dk/efter-et-aar-maalmand-faerdig-i-soenderjyske
